+420 739 482 173 tpmpower1@gmail.com

vypálená jednotka, vlhkost, Přehrání Softwaru v jednotce z BMW e46, párování EWS3

vypálená jednotka, vlhkost, Přehrání Softwaru v jednotce z BMW e46, párování EWS3

vypálená jednotka, vlhkost, Přehrání Softwaru v jednotce z BMW e46, párování EWS3

Zákazník přišel s problémem nestartujícího auta bmw e46 318i z roku 1999.  Na pohled banální závada ovšem skrývala  vyhořelou jednotku od skondenzované vlhkosti.   Auto vyrobené 8/99 má ovšem specifický motor M43 již se řídícím systémem Bosh a EWS3.  Shodná jednotka byla nalezena až v BMW Z3  nicméně s řídícím systémem EWS 2.  Přehrání SW a napárování imobilizéru uvedlo auto opět do chodu.  Jednotky Bosh a Siemens dodávané do těchto vozidel nejsou nijak zvlášt chráněny  proti vlhkosti. Jsou uchovány v těsném boxu vysokého stupně ochrany. Po 10ti a více letech provozu těsnění tohoto boxu "skamení" a začne zde vnikat vlhkost. Doporučuji nákup nového dílu u  dealera BMW.

Poptávka / dotaz